Faglig dygtig lærer søges til spændende skole i Dybvad

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Har du lyst til at være medskabende til fortsat at sætte trivsel, læring, faglighed og anerkendelse på dagsordenen, så har du nu muligheden for at blive en del af en fantastisk skole med højt til loftet og alle muligheder for at arbejde med pædagogik i øjenhøjde. 

Om skolen

Hørby-Dybvad Skole er en mellemstor landsbyskole, der er placeret på to matrikler; indskolingen 0.-3. i Hørby og mellemtrin samt udskoling 4.-9. i Dybvad.

På Hørby-Dybvad Skole arbejder vi med den mangfoldige folkeskole og herunder et samlet børnesyn for hele skolen. Derudover har vi fokus på de gode overgange fra børnehaver til skole samt fra skoleafdeling til skoleafdeling. Vi har desuden lokale netværk, en engageret skolebestyrelse og stor opbakning fra lokalområderne. 

Skoleafdelingens fokusområder er blandt andet:

  • Børnesynet
  • Indsats omkring tidlig læsning, regnestrategier og Mellemformer 
  • Den gode overgang i skolens forskellige faser

Visionen for vores skole er anerkendende fællesskab, glæde, læring og nysgerrighed. Dertil vægter vi arbejdsglæde og trivsel for alle højt. Det betyder, at vi forventer professionel stolthed, anerkendende tilgang i alle relationer og et fleksibelt samarbejde. Vi er stolte af vores skole og fællesskab og ønsker til stadighed at udvikle vores praksis.

 Da vores fysik/kemi lærer har fået nyt arbejde, søger Dybvad Skoleafdeling en faglig dygtig og relationskompetent læreruddannet medarbejder til vores team i Dybvad.

Stillingen er en fast fuldtidsstilling med tiltrædelse 1. august 2024

Det er en forudsætning, at du kan undervise i følgende fag: Fysik-kemi og gerne undervise i fagene idræt og matematik

Vi forventer: 

  • At du besidder stærke menneskelige og faglige kompetencer
  • At du planlægger, gennemfører og evaluerer læringsforløb, så eleverne når de opstillede faglige og sociale mål
  • At du kan motivere og inspirere med både begejstring og seriøsitet 
  • At du kan understøtte relationskompetencer i den pædagogiske praksis
  • At du bidrager med glæde og god energi i undervisningen, og i forældresamarbejdet
  • At du tager aktivt del i de faglige og pædagogiske drøftelser med både kolleger og ledelse
  • At du har høje ambitioner på alle børn og unges vegne
  • At du fremmer børn og unges læring, trivsel og dannelse
  • At du ser den enkelte elevs ressourcer og læringspotentialer
  • At du er nærværende og sikrer, at alle børn og unge bliver set og hørt hver dag

Vi tilbyder:

  • En attraktiv stilling, hvor du bliver en del af en skole, som har fokus på elevernes udvikling og trivsel.
  • En skole med dygtige og kompetente kollegaer med fokus på teamsamarbejde, herunder klasseteam
  • En spændende pædagogisk arbejdsplads med høj faglighed og kompetente, engagerede kolleger og ledelse.
  • En arbejdsplads der vægter kommunikation og samarbejde højt 
  • En arbejdsplads præget af godt kollegafællesskab og samarbejde på tværs af faggrupper mv.
  • En kultur, der er styret af et ressourcesyn på eleverne
  • Mulighed for sparring med kollegaer og ledelse

Ansøgere skal have gennemført læreruddannelsen.

Yderligere oplysninger:
Vil du vide mere om stillingen, kan du henvende dig til skoleleder Gitte Kiilerich, tlf. 2222 0584.

Arbejdsstedets adresse
Hørby-Dybvad skole, Dybvad skoleafdelingen Ørnevej 6, 9352 Dybvad

Løn og ansættelsesvilkår
Løn- og ansættelsesvilkår i henhold til gældende overenskomst mellem KL og den forhandlingsberettigede organisation.

Forud for endelig ansættelse indhentes der straffe- og børneattest.

Send ansøgning
Du sender din ansøgning gennem Emply.

Ansøgningsfrist 

Den 8. juni 2024.

Samtaler

Forventes gennemført den 13. juni 2024.

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Frederikshavn Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Fastansættelse: fuldtid

-Arbejdsgiver:

Center for Skole, Ørnevej, 6, 9352 Dybvad

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 08-06-2024; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6055114

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet