Bliv en central del af vores supply chain som operationel indkøber hos Translyft

Profilbillede
dato

Vi søger en engageret og dygtig operationel indkøber til vores team!
Med en bred opgaveportefølje, der spænder fra tilbudsindhentning og fakturakontrol til lagerstyring og optimering af rutiner, får du en central rolle i vores supply chain. Du vil være med til at sikre, at vores indkøbs- og lagerfunktioner kører effektivt, og at vi konstant forbedrer vores processer. Hvis du kan se dig selv i dette, og trives i et sjovt og dynamisk team, er dette måske jobbet for dig.

Dine opgaver vil bl.a. inkludere:

  • Tilbudsindhentning og indkøb. Herunder projektindkøb specificeret af vores konstruktionsafdeling
  • Disponering af lagervarer og opfølgning på indkøbsordrer
  • Håndtering og upload af certifikater
  • Opfølgning på leverandørperformance
  • Fakturakontrol og optimering af indkøbsrutiner
  • Lagerstyring og optimering af lagerprocesser
  • Ad hoc-opgaver inden for indkøb og lagerlogistik

Vi forestiller os, at du:

  • Har 2-5 års erfaring inden for indkøb og lagerstyring
  • Taler og skriver dansk og engelsk problemfrit
  • Er struktureret og har en analytisk tilgang til dine opgaver
  • Er løsningsorienteret og selvstændig
  • Er dygtig til at evaluere tilbud og leverandørperformance
  • Har en uddannelsesbaggrund inden for supply chain eller logistik (ikke et krav, hvis erfaringen er i orden)

Først og fremmest forestiller vi os dog, at er du en fantastisk kollega, der fungerer godt i samarbejdet både i afdelingen og med dine øvrige kolleger i Translyft. Det betyder meget for os!

Derudover leder vi efter en løsningsorienteret teamplayer. Det er vigtigt, at du er proaktiv og arbejder hen imod fælles mål. Du skal kunne håndtere arbejdsprocesser, hvor både processen og resultatet er vigtige. Du arbejder struktureret, men er også fleksibel og kan tilpasse dig nye situationer med en positiv indstilling. Du er pålidelig og leverer altid høj kvalitet til tiden så vidt muligt.

Vi tilbyder:

  • En stilling, hvor du kan gøre en forskel og være med til at optimere vores indkøbs- og lagerprocesser.
  • En arbejdsplads med masser af gode kollegaer, der brænder for deres fag.
  • En arbejdsplads, der prioriterer balance mellem arbejds- og privatliv.
  • Fleksibilitet med mulighed for hjemmearbejde efter aftale.

Til dagligt vil du referere til vores Produktionschef Keld Kjelgaard og indgå i team med vores værkfører, planlægger og lager-funktioner.

Er du klar til at blive en del af teamet?
Hvis du er interesseret i at høre mere om stillingen, er du meget velkommen til at ring til Keld Kjelgaard på ring på + 45 9647 4629.

Vi afholder løbende samtaler, så send gerne din ansøgning og CV hurtigst muligt til Keld Kjelgaard på mail: kk@translyft.com.

Vi ser frem til at modtage din ansøgning!

Om TRANSLYFT
Translyft A/S er en ordreproducerende virksomhed, der sikrer kunden den specialtilpassede løsning, der er udviklet netop til deres behov. Vores produkter anvendes i alle former for fremstillings- og procesindustri, og vi er den førende udvikler og producent af industrielle hydrauliske løfteborde i Danmark.

Translyft A/S har eksisteret siden 1964 og har hovedsæde, udvikling og produktion i Danmark og desuden salgskontorer i England, Holland og Tyskland. Virksomheden beskæftiger ca. 70 medarbejdere globalt. Translyft ligger i Dybvad, der ligger bare 30 minutters kørsel nord for Aalborg.
Se mere om os på www.translyft.com

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Frederikshavn Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Fastansættelse: fuldtid

-Arbejdsgiver:

Translyft A/S, Ålborgvej, 9352 Dybvad

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 27-11-2024;

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6123916

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet